رویدادها آرشیو خبر ها
احتمالات نقل و انتقالات آینده یوونتوس !

احتمالات نقل و انتقالات آینده یوونتوس !

گاتزتا دلو اسپورت از بازیکنانی که یوونتوس به احتمال فراوان در فوریه اقدام به تمدید قراردادشان خواهد کرد ، نام برد.

با در نظر گرفتن آندره آ پیرلو که تقریبا تمام کارهای تمدید قرارداد او به مدت دو سال دیگر انجام شده است ، بازیکنان دیگری نیز هستند که به نظر می رسد یوونتوس برای ادامه ی همکاری با آنها به زودی ابراز تمایل خواهد کرد .

قرارداد دروازه بان ذخیره ی یوونتوس ، مارکو استوراری در پایان ژوئن پیش رو به پایان خواهد رسید . صرف نظر از اینکه یک قرارداد جدید از اولویت های او خواهد بود ، اما یوونتوس به دنبال جانشینی برای او می گردد و
به نظر او باید ترکیب تیم را در پایان فصل ترک کند .

قرارداد آندره آ بارتزالی به احتمال بسیار زیاد برای یک فصل دیگر تمدید می گردد و این در حالی است که برای تمدید قرارداد جورجو کیه لینی و استفان لیختشتاینر مانعی بر سر راه وجود ندارد .

تمدید قرارداد ستاره ی جوان تیم ، پول پوگبا از اولویت هاست ، وضعیت قرارداد مارکیزیو نیز بررسی خواهد شد ؛ جووینکو هم به همین ترتیب .

بازیکنان دیگری نیز هستند که قراردادشان تا پایان ژوئن 2015 است ، بازیکنانی چون میرکو ووچینیچ و فابیو کوالیارلا ، کسانی که امید زیادی به باقی ماندنشان در ترکیب یوونتوس نیست .

قرارداد سرمربی ، آنتونیو کونته نیز در ژوئن 2015 به پایان می رسد و او مورد دیگری است که یوونتوس اشتیاق فراوانی به حفظش دارد .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: